بیست و دومین نمایشگاه الکامپ

شرکت علم و صنعت با حضور قدرتمند و با شکوه در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ تهران به ارائه جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود در عرصه دستگاه های حضور و غیاب و کنترل دسترسی پرداخت.

از تاریخ 25 الی 28 آذر در نمایشگاه الکامپ شرکت علم و صنعت در فضای 126 مربعی میزبان حجم انبوه بازدید کنندگانی بود که از سراسر کشور و مراکز مختلف خصوصی و دولتی با حضور در غرفه علم و صنعت با آخرین محصولات و سرویس ها از نزدیک آشنا شدند.

در این دوره جدیدترین دستگاه حضور و غیاب با تکنولوژی شناسایی چهره ، اثر انگشت و کارت بدون تماس با عنوان تجاری ST-Face 160 برای اولین بار رونمایی و به مراجعین معرفی گردید. همچنین بخشی از فضای غرفه به ارائه و نمایش سامانه های خاص نظیر اتوبوسرانی (AVL) و پاکرومتر هوشمند اختصاص یافته بود که توجه بازدید کنندگان را به خود جلب کرد.

در این دوره موفق شدیم به طور میانگین روزانه اطلاعات 150 مشتری جدید را ثبت کنیم که این آمار در مقایسه با سنوات گذشته حاکی از استقبال گسترده تر از غرفه علم و صنعت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.