حضور شرکت علم و صنعت در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) در تاریخ 23 الی 26 آذر ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید.

علم و صنعت

شرکت علم و صنعت با تکیه بر بیش از 15 سال سابقه حضور در نمایشگاهای مختلف بین المللی آلمان، ترکیه، امارات متحده عربی، آذربایجان و آلبانی و با توجه به اینکه امسال سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به عنوان متولی در برگزاری نمایشگاه معرفی گردید، اقدام به مشارکت در نمایشگاه نموده و در طبقه همکف سالن میلاد و در فضایی بیش از یکصد متر مربع جدیدترین محصولات خود را در معرض بازدید قرار داد.

با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته بسیاری از مدیران بخش دولتی و خصوصی در غرفه شرکت علم و صنعت و در فضای اختصاصی جدیدترین و کاملترین محصول نرم افزاری این شرکت با نام ETS را از نزدیک مشاهده و با امکانات و توانمندیهای این سامانه جامع حضور و غیاب آشنا شدند.

دستگاه های حضور و غیاب

همچنین برای اولین بار جدیدترین دستگاهای حضور و غیاب و کنترل دسترسی با نام های تجاری ST-Vision و ST-Shine در این نمایشگاه رو نمایی شد.

هر دو مدل به طور کامل طراحی و تولید کارشناسان این شرکت در واحد تحقیق و توسعه بوده که با افتخار تحت عنوان ساخت ایران در نمایشگاه عرضه شدند. اولین دستگاه گشت و نگهبانی ضد آب و بدون سیم ساخت ایران هم به عنوان یکی دیگر از محصولات جدید علم و صنعت به بازدیدکنندگان معرفی شد.

سیستم های حضور و غیاب

در نمایشگاه بین المللی الکامپ ، سیستم های رستوران، پارکینگ، باشگاه ورزشی، پارکومتر هوشمند، سیتم جامع اتوبوسرانی، گیت تردد و انواع کارتخوانهای برد بلند سایر محصولاتی بودند که در طول دوره نمایشگاه در معرض بازدید قرار گرفتند. استقبال کم نظیر بازدید کنندگان به خصوص از سامانه حضور و غیاب ETS به گونه ای بود که شرکت را بر آن داشت که با توجه به زمان محدود نمایشگاه، در خصوص برگزاری سمینارهای تخصصی نرم افزار در آینده نزدیک برنامه ریزی نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.