نرم افزار حضور و غیاب شرکت علم و صنعت چگونه کار می‌کند

سیستم های حضور و غیاب شرکت علم و صنعت به کارمندان این امکان را می دهد تا از طریق دستگاههای حضور و غیاب شرکت علم و صنعت که شامل دستگاه کارتی ، دستگاه تشخیص اثر انگشت ، دستگاه تشخیص چهره  و دستگاه تشخیص کف دست هستند  وارد و خارج شوند و همچنین به مدیران این امکان را میدهد که بتوانند تردد پرسنل خود را به راحتی کنترل نمایند.

هنگامی که پرسنل سازمان ورود و خروج خود را از طریق دستگاه حضور و غیاب ثبت میکنند اطلاعات به صورت آنلاین یا زمانبندی شده  به نرم افزار حضور و غیاب شرکت علم و صنعت ( سرور)  منتقل می شوند  در نرم افزار حضور و غیاب تعاریف اطلاعات پرسنل به صورت کامل و لازم انجام میشود و همچنین اطلاعات کارکرد حضور و غیاب پرسنل که شامل تقویم های کاری حضور و غیاب ، انواع شیفتهای حضور و غیاب پرسنل قوانین مربوط به ورود و خروج ، مرخصی ، ماموریت و غیره مشخص میشود.

معمولا در سازمانهای بزرگ چند کاربر وظیفه کنترل نرم افزار مرکزی حضور و غیاب و رصد اطلاعات پرسنل در نرم افزار حضور و غیاب را دارند که با توجه به گستردگی و تعداد پرسنل سازمان هر کاربر وظیفه خاصی را بر عهده دارد.

نرم افزار حضور و غیاب

بعد از این مرحله انتقال از طریق روشهای مختلف که شامل محیط تحت وب و یا محیط تحت موبایل و یا ایمیل میتواند این اطلاعات به پرسنل اطلاع داده شوند و هر پرسنلی میتوانداز نواقص ورود و خروج و یا کارکرد خود به صورت دقیق اطلاع پیدا کند .نرم افزارهای حضور و غیاب شرکت علم و صنعت به پرسنل  این امکان را میدهند که بتوانند زمان و مقادیر مختلف مرخصی، ماموریت ، ورود و خروج و اضافه کار خود را کنترل نمایند.

وجود داشبورد

در نرم افزارهای تحت وب حضور و غیاب شرکت علم و صنعت داشبورد مخصوص مربوط به پرسنل و داشبورد مخصوص مدیران وجود دارد.در داشبورد مربوط به پرسنل هر کاربر میتواند ضمن مشاهده اطلاعات حضور و غیاب خود در خواستهای رایج  و معمولی اداری مرتبط با حضور و غیاب را جهت تایید به کارتابل مدیران ارسال نمایند.

این درخواستها شامل در خواستهای انواع مرخصی ، انواع ماموریت ، ورود و خروج ناقص و درخواست اضافه کار میباشد بعد از ارسال توسط پرسنل این اطلاعات در کارتابل مدیران ثبت میشود و از روشهای مختلف ( ایمیل – اس ام اس و یا نرم افزار تحت موبایل ) به اطلاع مدیران مربوطه میرسد .

نرم افزار حضور و غیاب

در ضمن تاییدیه درخواستهای حضور و غیاب پرسنل میتواند به صورت سلسله مراتبی که شامل یک یا چند مدیر میباشد انجام بگیرد .مدیران در هنگام بررسی و تایید  درخواستهای مربوط به حضور و غیاب پرسنل میتوانند به صورت آنلاین از آخرین اطلاعات کارکردی پرسنل خود  با خبر شوند تا به راحتی بتوانند با توجه به این اطلاعات درخواستهای حوزه حضور و غیاب پرسنل خود را مدیریت کنند.

بعد از تایید و یا عدم تایید درخواستها توسط مدیران مختلف ، اطلاعات به صورت متمرکز در نرم افزار  حضور و غیاب ثبت میشود .همچنین مدیران میتوانند در داشبورد مخصوص به خود گزارشات مختلفی از نحوه حضور پرسنل ، لیست حاضرین ، وضعیت کارکرد ماهانه پرسنل و غیره اطلاع پیدا کنند.این امکان باعث میشود حس اعتماد بین کامندان و مدیران به صورت پایدار و قوی برقرار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.