دستگاه حضور و غیاب ارزان و تولید داخل

در انتخاب و خرید دستگاه حضورغیاب، فاکتورهای مختلفی از جمله برند دستگاه، تکنولوژی ثبت تردد، سرعت و ظرفیت، کیفیت، قیمت و … مورد توجه قرار می‌گیرد. در میان این عوامل، قیمت دستگاه حضورغیاب همیشه در انتخاب مشتریان تأثیر گذار بوده است.

بعضی از مشتریان با خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان مخالفند و از نظر آنها، دستگاه‌های ارزان از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار نیستند. گروه دیگر، خرید دستگاه حضور و غیاب با قیمت پائین را گزینه مناسب و به صرفه‌ای می‌دانند که موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های سازمان می‌گردد.

آیا همه دستگاه‌ های حضور و غیاب ارزان قیمت بی کیفیت هستند؟ دستگاه‌های حضورغیاب داخلی جزو دستگاه‌های گران قیمت هستند یا ارزان؟

در این نوشتار به بررسی نظرات دو گروه موافق و مخالف دستگاه حضور غیاب ارزان می‌پردازیم و در ادامه آن چند نمونه از دستگاه‌ های حضور غیاب داخلی را که از قیمت مناسبی برخوردار بوده و به نوعی تولید داخل نیز به شمار می‌روند، معرفی می‌کنیم.

گروه موافق :

دلیل اصلی این گروه برای خرید دستگاه حضورغیاب ارزان، صرفه جویی در هزینه‌ها است.

با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی، بیشتر شرکت‌ها به دنبال کاهش هزینه‌های جاری خود هستند و یکی از روش‌های کاهش هزینه، خرید ارزان‌تر تجهیزات مورد نیاز است.

اما باید این واقعیت انکارناپذیر را پذیرفت که در حال حاضر اکثر دستگاه ‌های حضور و غیاب ارزان قیمت چینی موجود در بازار، از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و خرید این دستگاه‌ها برابر است با دور ریختن پول و تحمیل هزینه بیشتر بر شرکت.

بیشتر دستگاه‌های حضورغیاب ارزان قیمت چینی از سنسور و دوربین‌های بی‌کیفیت استفاده می‌کنند. استفاده از الگوریتم‌های قدیمی احراز هویت هم مزید بر علت می‌شود که این دستگاه‌ها از عملکرد مناسبی برخوردار نبوده و کارایی لازم جهت استفاده به عنوان یک دستگاه مورد اطمینان را نداشته باشند.

مخالفان :

مخالفان بر این عقیده‌اند که دستگاه‌ های حضور و غیاب ارزان، توسط شرکت‌های نامعتبر چینی تولید می‌شوند و از عملکرد مناسبی برخوردار نیستند. علاوه بر این، طول عمر مفید این دستگاه‌ها نیز پائین است و در کل انتظارات را برآورده نمی‌سازد.

اما آیا تمامی دستگاه‌های حضور و غیاب ارزان قیمت بی کیفیت هستند؟

با بررسی دقیق دستگاه‌های حضورغیاب  موجود در بازار به دستگاه‌های با کیفیت تولید داخل می‌رسیم که علاوه بر کارایی و عملکرد خوب، قیمت مناسبی هم دارند.

به علت تولید این دستگاه‌ها درشرکت‌های معتبر داخلی ، قیمت تمام شده این دستگاه‌ها کاهش می‌یابد. چرا که درصدی از قطعات این دستگاه‌های حضورغیاب تولید داخل بوده و نرخ ارز بر قیمت آنها تاثیر کمتری دارد.

دستگاه حضور و غیاب ارزان و تولید داخل

با خرید دستگاه حضورغیاب داخلی از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد.

  1. بومی سازی دستگاه

با اینکه در برخی از دستگاههای حضورغیاب وارداتی زبان فارسی نیز به آنها اضافه شده است ولی بعضی از منوها، گنگ و نامفهوم به نظر می آید.

مزیت یک دستگاه حضور غیاب داخلی این است که همه منوها با درک واقعی از نیازهای کاربران ایرانی طراحی و بومی‌سازی شده و مفاهیم و اصطلاحات دستگاه برای کاربران، به خوبی قابل درک است.

از طرف دیگر به دلیل ارائه همزمان دستگاه و نرم‌افزار حضورغیاب توسط شرکت تولید کننده داخلی، سازگاری بیشتری بین دستگاه و نرم‌افزار وجود دارد.

  1. عملکرد و کارایی بالا

باید به این واقعیت انکار ناپذیر توجه داشت که تولیدکنندگان دستگاه حضور غیاب داخلی، جزو شرکت‌های معتبر و توانای داخلی هستند. این شرکت‌ها با بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص و استفاده از تکنولوژی‌های روز، توانایی تولید دستگاه حضور و غیاب در تیراژ بالا را دارند و می‌توانند دستگاه‌ حضورغیاب ارزان و با عملکرد مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند.

  1. پشتیبانی مناسب

شاید بتوان گفت که مهمترین دلیل برای خرید دستگاه حضور و غیاب داخلی، ارائه پشتیبانی مناسب از طرف شرکت فروشنده است. اگر بهترین دستگاه حضورغیاب از برندهای معتبر خارجی را با بالاترین قیمت خریداری کنید، اما فروشنده نتواند خدمات پشتیبانی مناسبی به شما ارائه دهید، قطعاً‌ سیستم مورد نظر، کارایی لازم را برای شما نخواهدداشت.

شرکت‌های تولید کننده داخلی اشراف کامل بر تولیدات خود داشته و بهتر می‌توانند خدمات پشتیبانی مربوط به دستگاه را به مشتریان ارائه دهند.

بهره‌گیری از کارشناسان کاربلد و خبره، کمک شایانی به ارائه خدمات مناسب و رضایتمندی کاربران حضورغیاب خواهد داشت.

با خرید دستگاه حضورغیاب داخلی از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد.

کلام آخر

دستگاه‌های حضور و غیاب موجوددر بازار به دو گروه دستگاه‌های خارجی و داخلی تقسیم می‌شوند. برندهای خارجی شامل دو گروه معتبر گران قیمت و متفرقه ارزان قیمت می‌باشند. به طور قطع استفاده از دستگاه حضور غیاب ارزان قیمت بی‌کیفیت خارجی، به معنی دور ریختن سرمایه و هزینه کردن دوباره برای خرید دستگاه دیگر خواهد بود. برندهای معتبر نیز قیمت بسیار بالایی داشته و در بسیاری از موارد، خرید آنها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی‌باشد.

استفاده از دستگاه‌ حضور و غیاب داخلی چند مزیت برای شما به ارمغان می‌آورد:

به دلیل تولید این دستگاه‌ها توسط شرکت‌های معتبر داخلی، خیالتان از بابت کیفیت و عملکرد دستگاه حضور غیاب راحت است و می‌توانید ‌برای مدت زمان طولانی از دستگاه خود استفاده نمائید.

دستگاه‌ حضور و غیاب تولید ملی، با قوانین و شرایط کسب و کار‌های ایرانی سازگار بوده و به اصطلاح برای استفاده در داخل کشور بومی سازی شده است. بنابراین کاربران ایرانی به راحتی می‌توانند از امکانات آنها استفاده نمایند.

ارائه خدمات پشتیبانی مناسب از طرف شرکت، مهمترین جایزه‌ای است که با خرید دستگاه حضور غیاب تولید داخلی دریافت می‌کنید. بنابراین با خیال راحت می‌توانید با یک سیستم حضورغیاب داخلی، ورود و خروج کارکنان خود را رهگیری و کارکرد آنها را محاسبه نمائید.

استفاده از دستگاه‌ حضور و غیاب داخلی چند مزیت برای شما به ارمغان می‌آورد:

شرکت علم و صنعت یکی از اولین و بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه های حضور و غیاب داخلی است. این شرکت با درک واقعی از نیازهای کاربران ایرانی و بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز، اقدام به تولید انواع دستگاه حضور غیاب نموده است.

کنار هم قرار گرفتن امکانات متنوع و قیمت مناسب در تولیدات شرکت علم و صنعت، محصولات این شرکت‌ را به گزینه مناسبی جهت خرید دستگاه حضور و غیاب ارزان و  با کیفیت تبدیل کرده است.

اکثر محصولات شرکت علم و صنعت دارای باتری داخلی بوده و در مواقع قطع برق عملکرد دستگاه دچار توقف نمی‌شود.

علاوه بر این بیشتر این دستگاه‌ها به دلیل داشتن رله، امکان اتصال به انواع گیت و قفل برقی را داشته و می‌توان از آنها به عنوان دستگاه کنترل دسترسی نیز استفاده نمود.

برخی از دستگاههای حضور غیاب ارزان  تولیدی و داخلی شرکت علم و صنعت عبارتند از :

  1. ST-Shine : دستگاه حضور غیاب مبتنی بر کارت و اثر انگشت
  2. ST-Ellite S  : دستگاه حضور غیاب مبتنی بر کارت و اثر انگشت
  3. ST-Ellite F : دستگاه حضور غیاب مبتنی بر کارت و تشخیص چهره
  4. ST-Ellite H : دستگاه حضور غیاب مبتنی بر کارت، اثر انگشت و تشخیص چهره

One thought on “دستگاه حضور و غیاب ارزان و تولید داخل

  1. ترکمانچین میگوید:

    میشه دقیقا بگین کدوم قسمت یا کدوم قطعه دستگاهی که “مثلا” تولید ایران هست داخل کشور تولید میشه؟ البته به غیر از قاب پلاستیکی دستگاه که اون رو هم شک دارم که مواد اولیه تزریقش از جایی مثل چین نیومده باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.