سیستم حضور و غیاب ابری cloud system برای کدام گروه مناسب‌تر میباشد

یکی از روشهای حفظ و جذب مشتریان جدید برای شرکتهای ارائه دهنده سیستم های حضور و غیاب بحث توجیه اقتصادی و قیمت محصولات نرم افزاری و سخت افزاری حضور و غیاب میباشد .

مشتریان سیستم حضور و غیاب همیشه دنبال بهترین سیستم و مقرون به صرفه ترین آنها میباشند که بتواند علاوه بر برطرف کردن نیازهای مربوط به حوزه حضور و غیاب از نظر اقتصادی هزینه بالایی را برای آنها به وجود نیاورد و به قول معروف بهترین کیفیت همراه با پایین ترین قیمت را داشته باشد. هزینه های سیستم های حضور و غیاب بستگی به این دارد که سازمانهای مختلف قصد داشته باشند از چه نوع سیستم حضور و غیابی استفاده نمایند .

سیستم حضور و غیاب ابری

در حال حاضر و در بازار کنونی سیستم های حضور و غیاب ، انواع مختلفی از سخت افزارها و نرم افزارهای حضور و غیاب با قیمتها و هزینه های متفاوت را شامل میباشد که سعی میکنیم در  زمینه سیستمهای حضور و غیاب  اطلاعاتی ارایه نماییم .

هر سازمانی باید بتواند پس از بررسی امکانات و همچنین قیمتها و هزینه های سیستم های حضور و غیاب مناسبترین آنها را انتخاب نماید..سیستمهای حضور و غیاب مبتنی بر فضای ابری ( Cloud system ) معمولا هزینه های کمتری نسبت بر سیستمهای داخلی ( server ) دارند . در سیستمهای ابری معمولا هزینه کمتری برای پشتیبانی و سرویس سیستم حضور و غیاب  به صورت ماهانه پرداخت میگردد.

سیستم حضور و غیاب ابری

هزینه یکبار مصرف زیاد

در صورتی که در سیستمهای  داخلی ( local )  حضور و غیاب شاید هزینه های ماهانه در کار نباشد ولی هزینه های یکبار مصرف زیادی ممکن است برای یک سازمان متحمل شود. این هزینه ممکن است شامل هزینه های پشتیبانی سالیانه و یا هزینه های بروز رسانی باشد .در سیستمهای حضور و غیاب  ابری اکثر هزینه ها معمولا بر اساس هر کاربر به صورت ماهانه دریافت میگردد و بر همین اساس برای شرکتهایی با تعداد پرسنل کم گزینه مناسبتری از نظر اقتصادی میتواند باشد و پشتیبانی و نگهداری سیستم های حضور و غیاب بر عهده شرکت ارائه دهنده میباشد .

ولی در سیستهای که بر روی سرور داخلی نصب میشود نگهداری و مراقبت از داده های حضور و غیاب که از اهمیت بالایی برخوردار میباشد بر عهده سازمان استفاده کننده میباشدکه در این بین میتوان به هزینه های تامین و نگهداری سرورهای داخلی که معمولا قیمت بالایی نیز دارند نیز اشاره کرد . با توجه به مطالب عنوان شده میتوان به این نتیجه رسید که نرم افزار ابری ( Cloud system ) حضور و غیاب برای شرکتهای کوچک که تمایلی به صرف هزینه ای زیادی ندارند بسیار مناسب میباشد .

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

I agree to these terms.